ربات های تحویل دهنده به صورت B2C خدمات میدهند

وضعیت ترجمه مقاله
این مقاله رایگان بوده و با هماهنگی نویسنده اصلی آن توسط سایت مستر رباتیک به زبان فارسی ترجمه شده است.
استفاده از این مقاله با ذکر منبع (سایت مستر رباتیک) بلا مانع است.
هدف این کار تحقیقاتی ، یادگیری نگرش ساکنان شهر تالین نسبت به تحویل رباتهای خودران به عنوان روشی برای تحویل درون شهری به واسطه سرویس تحویل Starship Technologies است. بفهمیم که آیا ساکنان از خدمات ربات های تحویل دهنده اطلاع دارند یا خیر و آیا از این سرویس برای سفارش غذا از رستوران ها و مواد غذایی از سوپرمارکت های محلی استفاده میکنند یا خیر؟
همچنین این تحقیق با هدف کشف دلایل اصلی استفاده یا عدم استفاده مردم از ربات های خودران یا ترجیح ساکنان نسبت به انواع تحویل دیگر است و آیا تحویل انسانی یا موارد دیگر را ترجیح میدهند یا خیر؟
پرسشنامه آنلاین در بین ساکنان تالین با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به منظور جمع آوری پاسخ دهندگان انجام شده است.
مطالعه حاضر نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان به طور فعال از خدمات تحویل درون شهری استفاده می کنند.اکثریت پاسخ دهندگان در مورد خدمات ربات های تحویل دهنده Starship Technologies می دانند، اما از این سرویس استفاده نمی کنند. مطالعه نشان داد که دلایل اصلی استفاده نکردن از سرویس تحویل رباتهای خودران اولاً این است که این سرویس در منطقهای که پاسخدهندگان در آن زندگی میکنند کار نمیکند و دلیل دوم عدم بازاریابی این فناوری است. ساکنان تالین مزایای رباتهای تحویلدهنده را درک نمیکنند و چرا باید آنها را نسبت به سایر رقبا و دیگر انواع تحویلدهنده انتخاب کنند.
با این حال، مطالعه نشان داد که اگر این سرویس با عوامل اصلی انتخاب خدمات تحویل آنها مطابقت داشته باشد، اکثر پاسخ دهندگان آماده شروع استفاده از سرویس تحویل رباتهای مستقل هستند. مطالعه نشان داد که 2 عامل اصلی انتخاب خدمات تحویل پاسخ دهندگان، قیمت تحویل و زمان تخمینی تحویل سفارش است.
نتایج این مطالعه بیان میکند که ساکنان تالین به طور فعال از خدمات تحویل رباتهای خودمختار Starship Technologies استفاده خواهند کرد اگر منطقه خدماتی کل شهر تالین را پوشش دهد.
قیمت رقابتی یا کمتر از قیمت و زمان تحویل تخمینی رقبا خواهد داشت.
در حال بروزرسانی …
نام نویسنده : ماکسیم رومانجوک
ایمیل نویسنده : romanjuk.maksim@gmail.com
تکمیلی :
TALTECH
دانشکده تجارت و حکمرانی
دپارتمان مدیریت بازرگانی
دیدگاهتان را بنویسید